שיווק פנים ארגוני ולצוותי מכירות

אנחנו יודעים לייצר עבור לקוחותינו תשתית תקשורתית יצירתית ואפקטיבית כדי להניע תהליכי חברה אל מול כלל העובדים וגם למחלקות מסויnות כמו מכירות. מאיתנו תקבלו רעיונות יצירתיים בהם התכנים הרלוונטים שתרצו להעביר ישתלבו עם משחקים, הנעה לפעולה וחיזוק התחרותיות הבריאה בין העובדים. להלן כמה פרויקטים שעשינו עבור חברת פזגז:

משחקי הכיף

חלוקת סוכנויות החברה לשבטים עם סמלים בסגנון משחקי הכס + מפת משימות. בנוסף הפקת עמדות בצורה של כיסא המלכות המפורסם, עובדי החברה הוזמנו להניח את ראשם בחור ולהצטלם.

ליגת המכירות

חלוקת סוכנויות החברה לקבוצות שנקראו בשמות מועדוני ספורט מוכרים מישראל, עיצבנו עבורם חולצות נבחרת וקישוטים. מדי חודש הופק טופס בסגנון טוטו, בו העובדים היו צריכים לסמן איזו קבוצה (סוכנות) תנצח מול קבוצה אחרת במכירות, כל חודש סוכנות שחקה מול סוכנות אחרת. העובדים שמילאו נכון, קיבלו פרסים.

מצטייני השירות

תכנית רב מוקדית המעודדת את העובדים להצטיין. עובדי החברה שעמדו בקריטריונים הוכרזו כ"נבחרת השירות של פזגז" וקיבלו תמריצים כלכליים, הטבות, תעודת עובד מצטיין והכרה ביכולותיהם בדמות הופעה של תמונתם בשלטים המפוזרים בסוכנויות ובסניפים השונים של החברה ברחבי הארץ.

פזגז הישרדות

ביחד עם שידורי עונת VIP  של הישרדות, עובדי החברה השתתפו במשחק משימות קבוצתיות. מנהלי הסוכנויות קיבלו קופסה עם מפת האוצר ובנדנות לעובדים, אותם לבשו והצטלמו בתמונה קבוצתית. פעולה שהייתה נקודת התחלה למשחק עם פרסים שונים לאורך תקופה של 4 חודשים.

שעשועוני טלויזיה

פעילות המחדשת את תכניות בידור טלוויזיה קלאסיות כמו "גלגל המזל" או "עשינו עסק". בתקופת המבצע עובדי החברה קיבלו משימות בשיטת המשחקים כמו בתכניות אלו.

חמסה

פעילות פנים ארגונית שמטרתה לשדר תחושה של "מזל" מול עובדי החברה בעונת החורף. סמל הפעילות "חמסה", המקשרת בין הנעת העובדים למכור והפקות שונות לרווחתם. סגנון העיצוב לקח את הפעילות לעולם של מיסטיקה ואמונה.

המרוץ למיליון

משחק משימות מוגבלות בזמן, בה סוכנויות החברה הצטרכו לעמוד ביעדי מכירות. הקונספט, כמו בתכנית הטלוויזיה הידועה, מזמין את עובדי החברה למרוץ ותחרויות מכירה מול עובדים של הסוכנויות האחרות, הסוכנות שתעמוד ביעדי המכירות זאת היא שתגיע ראשונה במרוץ.

סדרת מוצרי פרסום "ארץ ישראל"
בלעדיים ללמדה טים